Wednesday, February 2, 2011

i wanna be your guitar


i wanna be your guitar, originally uploaded by wood & wool stool.

I wanna be your guitar...

This funny song by Room Eleven, sung by one of my favorite singers Janne Schra
(today Schradinova) is a song where I just have to sing along.

It makes me think I can sing very well (when I'm all alone; for example in the car).

Unfortunately I can neither sing nor play the guitar.
But this funny animation of Wiep Teeuwisse fits perfectly. Watch and listen...

10 comments:

  1. wat ben je toch eigenlijk een stoer wijf ;-)
    ik kocht in breda hele gave cowboylaarzen, zou jij ook niet hebben kunnen laten staan denk ik...

    ReplyDelete
  2. Hej Maike, haha!
    Gave laarzen laten staan, daar ben ik niet zo goed in inderdaad. Laat zien die boots! Een Orange Farmhouse girl daar horen cowboyboots bij.

    ReplyDelete
  3. ooh look at you! bjoetiful! en jajajaja, die laarzen!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. cool..I have to get some new music for the weekend

    ReplyDelete
  5. I love that song! I tried to find the band online. Any suggestions for an American looking for their album?

    ReplyDelete
  6. Kan het filmpje niet openen doe vast iets mis.
    Even een ander vraagje. Zie bij jouw foto's heerlijke Griekenland kiekjes.
    Wij willen in de meivakantie gaan. Heb jij een leuk adresje/hotelletje?
    Het aanbod is zo groot dat ik gewoon niet weet waar ik heen moet.
    Wie weet heb jij de gouden tip. Bedankt!
    Bjør

    ReplyDelete